The first century of narrative strips (1450-1550): the origins of graphic narrative Roberto Bartual Moreno 9-20 DOI: https://doi.org/10.15366/anuario2011.23.001 PDF (Español (España))
The Cathedral of Granada: the High Altar under the Dome Earl E. Rosenthal 21-30 DOI: https://doi.org/10.15366/anuario2011.23.002 PDF (Español (España))
The library of the Genovese Juan Luis de Musante (1587), royal master builder of Philip II María Josefa Tarifa Castilla 31-46 DOI: https://doi.org/10.15366/anuario2011.23.003 PDF (Español (España))
In the Wars with France. Italy and Saint Quintin (II) Agustín Bustamante García 47-84 DOI: https://doi.org/10.15366/anuario2011.23.004 PDF (Español (España))
An approach to the study of the Tornés‘ taccuino. Designs and texts of the Vignola’s Regola in the art of the Alto Aragón Natalia Juan García 85-110 DOI: https://doi.org/10.15366/anuario2011.23.005 PDF (Español (España))
The Tagasode Screens. Historic and Literary Interpretations Daniel Sastre de la Vega 111-136 DOI: https://doi.org/10.15366/anuario2011.23.006 PDF (Español (España))
Isidoro de Tapia (circa 1712 – active until 1771/1777), Rococo painter at the Academy of San Fernando in Madrid Ismael Gutiérrez Pastor 137-162 DOI: https://doi.org/10.15366/anuario2011.23.007 PDF (Español (España))
The transfer of the Kings of Navarre in Pamplona Cathedral (1865-1866). Art and artists for a ceremony frustrated José Javier Azanza López 163-182 DOI: https://doi.org/10.15366/anuario2011.23.008 PDF (Español (España))
The International Exhibition of Barcelona and Tarragona impact Elena de Ortueta Hilberath 183-200 DOI: https://doi.org/10.15366/anuario2011.23.009 PDF (Español (España))
Seminario de Posgrado del Departamento de Historia y Teoría del Arte: Memoria del curso 2010-2011 Equipo Departamento de Historia y Teoría del Arte 201-202 PDF (Español (España))