Disputes, meaning-making and educational practices. Editorial Héctor Monarca 4-8 PDF (Español (España))
The costs and consequences of not reaching an Education Pact in Spain Lucas Gortázar, Juan Manuel Moreno 9-37 DOI: https://doi.org/10.15366/reps2017.2.2.001 PDF (Español (España))
Agents and agency in democracy in the process of building educational public politics Jaume Martínez Bonafé, Enrique Javier Díez Gutiérrez, Julio Rogero Anaya, Rocío Anguita Martínez, Nacho Rivas Flores 38-49 DOI: https://doi.org/10.15366/reps2017.2.2.002 PDF (Español (España))
School market, marketing and segregation: An exploratory study on the use of advertising in schools in Santiago of Chile Cristian Oyarzún Maldonado, Rodolfo Soto González, Karina Moreno Díaz 50-68 DOI: https://doi.org/10.15366/reps2017.2.2.003 PDF (Español (España))
La profesionalización de la inspección educativa en Angola Louryval Martinho da Glória Capina 69-80 DOI: https://doi.org/10.15366/reps2017.2.2.004 PDF (Español (España))
Calidad educativa en Comunidades de Aprendizaje: Participación de familiares y voluntariado Fco. Javier Domínguez Rodríguez 81-109 DOI: https://doi.org/10.15366/reps2017.2.2.005 PDF (Español (España))
Reseña de Monarca, H. y Thoilliez, B. (Coords.) (2017). La profesionalización docente. Debates y propuestas. Madrid: Síntesis. Alejandro Sánchez-Vilar 110-112 PDF (Español (España))