Among monsters, ancestral legends and popular wrestlers: the insertion of Santo in the fantastic Mexican cinema Silvana Flores 9-34 DOI: https://doi.org/10.15366/secuencias2018.48.001 PDF (Español (España))
The usual «suspects». Commedia all’italiana reception in Buenos Aires Lucía Agustina Rodríguez Riva 35-58 DOI: https://doi.org/10.15366/secuencias2018.48.002 PDF (Español (España))
The Mystery of Writing in The Blood of a Poet (Le sang d’un poète, Jean Cocteau, 1932) Juan Carlos Pueo 59-72 DOI: https://doi.org/10.15366/secuencias2018.48.003 PDF (Español (España))
Frame Story and Folktale in the Animated Short Film: La casa triste (Sofia Carrillo, 2013) Carmen Vitaliana Vidaurre-Arenas 73-96 DOI: https://doi.org/10.15366/secuencias2018.48.004 PDF (Español (España))
No future / No hope / No narrative: Víctor Gaviria and his films Rodrigo D: No futuro, La vendedora de rosas, and Sumas y restas Roberto Ponce Cordero 97-114 DOI: https://doi.org/10.15366/secuencias2018.48.005 PDF (Español (España))
Close-up. Great Cinematic Performances (2 Vols.: America – International) Murray Pomerace y Kyle Stevens (comps.) Alberto Mira 117-119 PDF (Español (España))
The Image in Early Cinema. Form and Material Scott Curtis, Philippe Gautier, Tom Gunning y Joshua Yumibe (eds.) Daniel Sánchez Salas 120-122 PDF (Español (España))
Cinema and the Wealth of Nations: Media, Capital, and the Liberal World System Lee Grieveson Enrique Fibla Gutiérrez 123-125 PDF (Español (España))
Locating the Voice in Film. Critical Approaches and Global Practices Tom Whittaker y Sarah Wright (eds.) Lidia Merás 126-128 PDF (Español (España))
"Uruguayan Cinema: 1960-2010. Text, Materiality, Archive" de Beatriz Tadeo Fuica y "Uruguay se filma. Prácticas documentales (1920-1990)" y "La conquista del espacio. Cine silente uruguayo (1915-1932)", de Georgina Torello Álvaro Lema Mosca 129-132 PDF (Español (España))
"El sueño de un cine hispano. España y sus relaciones cinematográficas con la Argentina (1931-1939)" y "Cine español y geopolítica fascista. España y sus relaciones cinematográficas con la Argentina (1939-1943)" de Emeterio Díez Puertas 133-137 PDF (Español (España))
Llorenç Llobet Gràcia. Vida en sombras + 22 cortos restaurados Asier Aranzubia 139-142 PDF (Español (España))