The difficult path of qualitative improvement of the Primary School Juan García Yagüe 1-27 DOI: https://doi.org/10.15366/tendenciaspedagogicas1994.001 PDF (Español (España))
Research perspectives Juan García Yagüe, María Isabel Salvador Pérez, María Teresa García Codrón 29-54 DOI: https://doi.org/10.15366/tendenciaspedagogicas1994.002 PDF (Español (España))
The reading level of the students when leaving Primary School Asunción Camina Durántez, Fernanda Fernández Baroja, Ángel Martínez Belinchón, Ángela Piqueras López 55-90 DOI: https://doi.org/10.15366/tendenciaspedagogicas1994.003 PDF (Español (España))
The spelling performance of students leaving the Primary School and its implications Miguel Ángel Bárcena Diego, Juan Calzón Álvarez 91-144 DOI: https://doi.org/10.15366/tendenciaspedagogicas1994.004 PDF (Español (España))
La situación de los alumnos al salir de 6º E.G.B en los aprendizajes básicos: la composición escrita A. Caballero Caballero, J. Asesnsi Díaz, E. Garrido Bustos 113-144 DOI: https://doi.org/10.15366/tendenciaspedagogicas1994.005 PDF (Español (España))
Perspectives of the diagnosis of the vocabulary of school children at the end of E.G.B. Javier Muñíz García, Francisco Javier Barbadillo Salgado, M. E. Muñoz Hierro 145-190 DOI: https://doi.org/10.15366/tendenciaspedagogicas1994.006 PDF (Español (España))
Perspectives on learning mathematics in Primary School Alberto Aizpún López, Miguel Casals Colldecarrera, Juan José Suárez Saldaña 191-243 DOI: https://doi.org/10.15366/tendenciaspedagogicas1994.007 PDF (Español (España))